.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکارچیان متخلف در دام قانون
ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران 37 قبضه سلاح شکاری به همراه لاشه یک راس کل وحشی و 56 قطعه پرنده شامل انواع چنگر، ابیا، مرغابی، توکا و قو از شکارچیان متخلف کشف کردند.

به گزارش شمال نیوز، اداره حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد ماموران یگان حفاظت محیط زیست چالوس در حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی خود در منطقه حفاظت شده میسر، کندوان و 10درصد جنگلی چهارباغ لاشه یک راس کل وحشی و چهار قبضه سلاح شکاری از متخلفین کشف و ضبط کردند.

ماموران حفاظت محیط زیست آمل در حین گشت و کنترل درمنطقه شکار ممنوع زیارو،چلاو و سنگ چال و زمین های شالیزاری کچب و واسکس 11قبضه سلاح شکاری به همراه 7 قطعه توکا و5قطعه چنگر از متخلفین کشف و ضبط کردند.

مأمورین اجرایی حفاظت محیط زیست ساری و کلیجانرستاق در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی تعداد ۶۰ رشته دام هوایی جمع‌آوری و دو شکارچی متخلف را به همراه یک قطعه پرنده چنگر، یک قطعه پرنده ابیا و دو قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

مامورین پارک ملی کیاسر در حین گشت وکنترل در منطقه جنگلی پله و شکار ممنوع کیاسر دو قبضه سلاح شکاری به همراه ده عدد فشنگ و یک طاقه قرقاول از دونفر متخلف کشف و ضبط کردند.

مامورین حفاظت محیط زیست بابلسر در حین گشت و کنترل در آب بندان روشندان و عزیزک 7قبضه سلاح شکاری به همراه سه قطعه چنگر و یک بال قوی گنگ از متخلفین کشف و ضبط کردند.

مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابل پنج قبضه سلاح شکاری ، سه قبضه غیرمجاز و دو قبضه مجاز به همراه تعدادی پرنده از متخلفین کشف و ضبط کردند.

مامورین حفاظت محیط زیست شهرستان نور با داشتن حکم قضایی و طی بازدید از منزل یک متخلف در ایزدشهر 27قطعه انواع پرنده مرغابی،خوتکا،چنگر،ابیا و7عدد فشنگ کشف و در طی گشت زنی درمنطقه عربخیل دوقبضه سلاح شکاری از دونفر متخلف کشف و ضبط کردند.

همچنین مامورین حفاظت محیط زیست نور با همکاری نیروی انتظامی دام هایی هوایی را در آب بندان های رستم رود جمع آوری کردند.

مامورین اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان محمود آباد نیز در حین گشت و کنترل شبانه در حوزه استحفاظی خود دو قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مامورین حفاظت محیط زیست آشوراده یک قبضه سلاح شکاری به همراه لاشه شش قطعه مرغابى و يک قطعه چنگر و يک فروند قايق از یک متخلف کشف و ضبط کردند.

مامورین حفاظت محیط زیست قلعه پایان در حین گشت و کنترل در داخل خلیج تالاب میانکاله یک قبضه سلاح شکاری به همراه لاشه چهار قطعه پرنده مرغابی را کشف وضبط کردند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.